Mogu li vratiti proizvod koji je personaliziran odnosno izrađen po specifikaciji kupca?
Nažalost, proizvodi koji su personalizirani po vašim specifikacijama nemaju opciju povrata ukoliko vam se ne sviđaju.
Svaka narudžba izrađena po narudžbi kupca se pažljivo izrađuje prema vašim uputama, stoga molimo da pažljivo provjerite sve detalje prije potvrde narudžbe.
Ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica prije narudžbe, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila, WhatsAppa ili društvenih mreža.
FAQ iz iste kategorije
Za ubrzanje izrade vaše narudžbe na Blamar.hr, možete odabrati opciju prioritetne izrade.
Prioritetna izrada smanjuje rok izrade na 5 radnih dana od dana uplate, uz dodatnu naknadu od 7 € + 10 % iznosa naručenih proizvoda.
Odaberite ovu opciju prilikom checkouta kako biste osigurali bržu isporuku.
Ako ne primite potvrdu narudžbe ili podatke za plaćanje, prvo provjerite mapu neželjene pošte (spam).
Naši automatski e-mailovi ponekad mogu završiti tamo. Ako e-mail i dalje nije pronađen, molimo da nas kontaktirate putem e-maila, WhatsAppa ili društvenih mreža. Naš tim će vam brzo pomoći da riješite problem i osigurati da dobijete potrebne informacije.








