Česta pitanja

OPĆI PODACI
Kako mogu personalizirati proizvod koji naručujem?

Većina naših proizvoda može se prilagoditi vašim željama dodavanjem imena, datuma ili posebnog teksta.

Kad odaberete proizvod koji želite naručiti ponuđena su Vam polja za upis imena, datuma i ostalih podataka.

Također imate ponuđene opcije npr. natpisa, boje konca, boje satenske trake, motiva jednostavnim označavanjem.

Kad ste prilagodili proizvod odaberete količinu i spremite u košaricu


Jeste li zadovoljni ovim člankom? Korisnost članka: 0 / 0

Kako mogu znati da je moja narudžba u obradi?

Vaša narudžba bit će u obradi nakon što primimo uplatu. Po izradi radnog naloga  primiti ćete e-mail s informacijama o statusu.

Status narudžbe možete pratiti i  prijavom na svoj račun na našem web shopu.


Jeste li zadovoljni ovim člankom? Korisnost članka: 0 / 0

Kako mogu znati da je moja narudžba zaprimljena?

Vaša narudžba je uspješno zaprimljena kada primite automatsku potvrdu narudžbe putem e-maila.

Ukoliko ste odabrali plaćanje na račun drugi mail je s podacima za uplatu.

Mailovi dolaze automatski odmah po primljenoj narudžbi ukoliko nisu u redovnoj pošti provjerite neželjenu.


Jeste li zadovoljni ovim člankom? Korisnost članka: 0 / 0

Prikaži više >>
PERSONALIZACIJA I ROKOVI
Kako mogu ubrzati izradu svoje narudžbe?

Za ubrzanje izrade vaše narudžbe na Blamar.hr, možete odabrati opciju prioritetne izrade.

Prioritetna izrada smanjuje rok izrade na 5 radnih dana od dana uplate, uz dodatnu naknadu od 7 € + 10 % iznosa naručenih proizvoda.

Odaberite ovu opciju prilikom checkouta kako biste osigurali bržu isporuku.


Jeste li zadovoljni ovim člankom? Korisnost članka: 0 / 0

Mogu li vratiti proizvod koji je personaliziran odnosno izrađen po specifikaciji kupca?

Nažalost, proizvodi koji su personalizirani po vašim specifikacijama nemaju opciju povrata ukoliko vam se ne sviđaju.

Svaka narudžba izrađena po narudžbi kupca se pažljivo izrađuje prema vašim uputama, stoga molimo da pažljivo provjerite sve detalje prije potvrde narudžbe.

Ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica prije narudžbe, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila, WhatsAppa ili društvenih mreža.


Jeste li zadovoljni ovim člankom? Korisnost članka: 0 / 0

Što ako ne primim potvrdu narudžbe ili podatke za plaćanje?

Ako ne primite potvrdu narudžbe ili podatke za plaćanje, prvo provjerite mapu neželjene pošte (spam).

Naši automatski e-mailovi ponekad mogu završiti tamo. Ako e-mail i dalje nije pronađen, molimo da nas kontaktirate putem e-maila, WhatsAppa ili društvenih mreža. Naš tim će vam brzo pomoći da riješite problem i osigurati da dobijete potrebne informacije.


Jeste li zadovoljni ovim člankom? Korisnost članka: 0 / 0

DODATNE USLUGE
Imate li program vjernosti za stalne kupce?

Da, imamo program vjernosti za naše stalne kupce.

Registracijom u naš program vjernosti, možete uživati u ekskluzivnim ponudama, popustima i nagradama za svaku kupnju.

Program vjernosti omogućava vam da skupljate bodove prilikom svake kupnje, koje možete zamijeniti za novčani iznos koji ćete koristiti prilikom druge kupnje.

Pridružite se našem programu vjernosti i iskoristite sve prednosti koje nudimo našim vjernim kupcima!


Jeste li zadovoljni ovim člankom? Korisnost članka: 0 / 0

group_work .