OPĆI PODACI
Većina naših proizvoda može se prilagoditi vašim željama dodavanjem imena, datuma ili posebnog teksta.
Kad odaberete proizvod koji želite naručiti ponuđena su Vam polja za upis imena, datuma i ostalih podataka.
Također imate ponuđene opcije npr. natpisa, boje konca, boje satenske trake, motiva jednostavnim označavanjem.
Kad ste prilagodili proizvod odaberete količinu i spremite u košaricu
Vaša narudžba bit će u obradi nakon što primimo uplatu. Po izradi radnog naloga primiti ćete e-mail s informacijama o statusu.
Status narudžbe možete pratiti i prijavom na svoj račun na našem web shopu.
Vaša narudžba je uspješno zaprimljena kada primite automatsku potvrdu narudžbe putem e-maila.
Ukoliko ste odabrali plaćanje na račun drugi mail je s podacima za uplatu.
Mailovi dolaze automatski odmah po primljenoj narudžbi ukoliko nisu u redovnoj pošti provjerite neželjenu.
Prihvaćamo plaćanje putem računa ili karticama. Plaćanje pouzećem nije dostupno.
Našu službu za korisnike možete kontaktirati na nekoliko načina:
- ON-line chatom
- Ispunjavanjem kontakt forme, u samom web shopu
- Email: Pošaljite nam email i odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku.
- WhatsApp: Javite nam se putem WhatsAppa na broj +385 91 24 06 114 za brze odgovore.
- Društvene mreže: Pratite nas i pošaljite poruku putem naših službenih profila na Facebooku, Instagramu.
Naša služba za korisnike dostupna je radnim danom, od ponedjeljka do petka u vremenu od 10 do 17 sati.
Cilj nam je pružiti vam najbolju moguću podršku i odgovoriti na sva vaša pitanja.
Za uplatu narudžbi na našem web shopu, koristite sljedeće podatke:
- Primatelj: T.M.B. -93 d.o.o.
- Adresa: 1. Kozari put 73, Zagreb
- IBAN: HR84 2360 0001 1012 1948 8
- SWIFT: ZABAHR2X
Prilikom preuzimanja pošiljke, molimo vas da slijedite ove korake:
Preuzimanje pošiljke : Kada vam dostavljač dostavi pošiljku, preuzmite je od njega.
Provjera pošiljke : Potpišete da ste preuzeli pošiljku i recite mu da pričeka da prekontrolirate sadržaj, mora čekati.
Provjera stanja : Pažljivo pregledajte sadržaj pošiljke. Provjerite da li su svi artikli prisutni i da li su u dobrom stanju.
- Ukoliko je neki predmet oštećen ODMAH tražite da vam se napravi zapisnik o šteti. Zapisnik šaljete nama.








