Trebate pomoć?

OPĆI PODACI

Kako mogu personalizirati proizvod koji naručujem?

Većina naših proizvoda može se prilagoditi vašim željama dodavanjem imena, datuma ili posebnog teksta.

Kad odaberete proizvod koji želite naručiti ponuđena su Vam polja za upis imena, datuma i ostalih podataka.

Također imate ponuđene opcije npr. natpisa, boje konca, boje satenske trake, motiva jednostavnim označavanjem.

Kad ste prilagodili proizvod odaberete količinu i spremite u košaricu


Jeste li zadovoljni ovim člankom? Korisnost članka: 0 / 0

Kako mogu znati da je moja narudžba u obradi?

Vaša narudžba bit će u obradi nakon što primimo uplatu. Po izradi radnog naloga  primiti ćete e-mail s informacijama o statusu.

Status narudžbe možete pratiti i  prijavom na svoj račun na našem web shopu.


Jeste li zadovoljni ovim člankom? Korisnost članka: 0 / 0

Kako mogu znati da je moja narudžba zaprimljena?

Vaša narudžba je uspješno zaprimljena kada primite automatsku potvrdu narudžbe putem e-maila.

Ukoliko ste odabrali plaćanje na račun drugi mail je s podacima za uplatu.

Mailovi dolaze automatski odmah po primljenoj narudžbi ukoliko nisu u redovnoj pošti provjerite neželjenu.


Jeste li zadovoljni ovim člankom? Korisnost članka: 0 / 0

Koje opcije plaćanja imate?

Prihvaćamo plaćanje putem računa ili karticama. Plaćanje pouzećem nije dostupno.


Jeste li zadovoljni ovim člankom? Korisnost članka: 0 / 0

Kako mogu kontaktirati vašu službu za korisnike?

Našu službu za korisnike možete kontaktirati na nekoliko načina:

  1. ON-line chatom
  2. Ispunjavanjem kontakt forme, u samom web shopu
  3. Email: Pošaljite nam email  i odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku.
  4. WhatsApp: Javite nam se putem WhatsAppa na broj +385 91 24 06  114  za brze odgovore.
  5. Društvene mreže: Pratite nas i pošaljite poruku putem naših službenih profila na Facebooku, Instagramu.

Naša služba za korisnike dostupna je radnim danom, od ponedjeljka do petka u vremenu od 10 do 17 sati.

Cilj nam je pružiti vam najbolju moguću podršku i odgovoriti na sva vaša pitanja.


Jeste li zadovoljni ovim člankom? Korisnost članka: 0 / 0

Podaci za uplatu

Za uplatu narudžbi na našem web shopu, koristite sljedeće podatke:

  • Primatelj: T.M.B. -93 d.o.o.
  • Adresa: 1. Kozari put 73, Zagreb
  • IBAN: HR84 2360 0001 1012 1948 8
  • SWIFT: ZABAHR2X

Jeste li zadovoljni ovim člankom? Korisnost članka: 0 / 0

Kako preuzeti pošiljku?

Prilikom preuzimanja pošiljke, molimo vas da slijedite ove korake:

  1. Preuzimanje pošiljke : Kada vam dostavljač dostavi pošiljku, preuzmite je od njega.

  2. Provjera pošiljke : Potpišete da ste preuzeli pošiljku i recite mu da pričeka da prekontrolirate sadržaj, mora čekati

  3. Provjera stanja : Pažljivo pregledajte sadržaj pošiljke. Provjerite da li su svi artikli prisutni i da li su u dobrom stanju.

  4. Ukoliko je neki predmet oštećen ODMAH tražite da vam se napravi zapisnik o šteti. Zapisnik šaljete nama.

Jeste li zadovoljni ovim člankom? Korisnost članka: 0 / 0

group_work .