Kako mogu personalizirati proizvod koji naručujem?
Većina naših proizvoda može se prilagoditi vašim željama dodavanjem imena, datuma ili posebnog teksta.
Kad odaberete proizvod koji želite naručiti ponuđena su Vam polja za upis imena, datuma i ostalih podataka.
Također imate ponuđene opcije npr. natpisa, boje konca, boje satenske trake, motiva jednostavnim označavanjem.
Kad ste prilagodili proizvod odaberete količinu i spremite u košaricu
FAQ iz iste kategorije
Vaša narudžba bit će u obradi nakon što primimo uplatu. Po izradi radnog naloga primiti ćete e-mail s informacijama o statusu.
Status narudžbe možete pratiti i prijavom na svoj račun na našem web shopu.
Vaša narudžba je uspješno zaprimljena kada primite automatsku potvrdu narudžbe putem e-maila.
Ukoliko ste odabrali plaćanje na račun drugi mail je s podacima za uplatu.
Mailovi dolaze automatski odmah po primljenoj narudžbi ukoliko nisu u redovnoj pošti provjerite neželjenu.
Prihvaćamo plaćanje putem računa ili karticama. Plaćanje pouzećem nije dostupno.
Našu službu za korisnike možete kontaktirati na nekoliko načina:
- ON-line chatom
- Ispunjavanjem kontakt forme, u samom web shopu
- Email: Pošaljite nam email i odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku.
- WhatsApp: Javite nam se putem WhatsAppa na broj +385 91 24 06 114 za brze odgovore.
- Društvene mreže: Pratite nas i pošaljite poruku putem naših službenih profila na Facebooku, Instagramu.
Naša služba za korisnike dostupna je radnim danom, od ponedjeljka do petka u vremenu od 10 do 17 sati.
Cilj nam je pružiti vam najbolju moguću podršku i odgovoriti na sva vaša pitanja.








